Πολιτική Ακύρωσης και Επιστροφών

Η εταιρία μας προσέχει για την ποιότητα των προϊόντων που αποστέλλει και δεν ευθύνεται για τυχόν ελαττώματα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες του.
Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής του προϊόντος στην περίπτωση που :
• Είναι ελαττωματικό
• Έχει αποσταλεί λάθος προϊόν από αυτό που είχε παραγγείλει.

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης μπορεί να αλλάξει ή επιστρέψει το προϊόν ακολουθώντας την διαδικασία που αναφέρεται στην παράγραφο “Αλλαγή ή επιστροφή προϊόντων” και με απαραίτητη προϋπόθεση:
• Να μην έχει χαλάσει η συσκευασία του προϊόντος
• Να μην έχει αφαιρεθεί το προϊόν από την αρχική του συσκευασία, συμπεριλαμβανομένου αξεσουάρ, ετικετών, κλπ
• Να είναι ακριβώς στην ίδια κατάσταση που βρισκόταν κατά την αγορά. Δηλαδή καινούριο, αφόρετο, μη πλυμένο, αχρησιμοποίητο
• Να μην αποτελεί προϊόν «ειδικής παραγγελίας», δηλαδή να μην είναι προϊόν το οποίο κατασκευάστηκε από την εταιρία μας ή κάποιο συνεργάτη μας, αποκλειστικά και μόνον για το συγκεκριμένο πελάτη.

Τέτοια προϊόντα θεωρούνται οι μπομπονιέρες, οτιδήποτε περιλαμβάνει ευπαθές προϊόν (φαγώσιμο) οι προσκλήσεις και οποιοδήποτε προιόν περιέχει εκτύπωση καταπαραγγελία κλπ, καθώς και προϊόντα που έχουν υποστεί οποιαδήποτε διαφοροποίηση από την αρχική τους μορφή κατόπιν απαίτησης του πελάτη.

Η αποστολή των προϊόντων αλλαγής πραγματοποιείται μόνον αφού παραληφθούν και υποβληθούν σε έλεγχο ποιότητας τα προϊόντα που επιστρέφονται. Επιστροφές χρημάτων γίνονται εντός 3 εργάσιμων ημερών.

Τρόπος αποστολής και έξοδα παράδοσης σε περίπτωση αλλαγής – επιστροφής προϊόντων.
• Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντος τα έξοδα αποστολής βαραίνουν την εταιρία μας .
• Στην περίπτωση αλλαγής-επιστροφής προϊόντος ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής.
• Σε περίπτωση όπου το προϊόν για αλλαγή ή επιστροφή δεν πληροί τους παραπάνω προαναφερθέντες όρους της παραγράφου “Αλλαγή- επιστροφή προϊόντων”, το δέμα θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
• Τα έξοδα παράδοσης των προϊόντων που επιστρέφονται εξολοκλήρου xωρίς αλλαγή επιβαρύνουν τον πελάτη. Για τον λόγο αυτό σας συμβουλεύουμε:
• Να χρησιμοποιείτε μία αναγνωρισμένη ταχυδρομική υπηρεσία για την επιστροφή ή αλλαγή της αγοράς σας.
• Να συσκευάζετε το προϊόν σε ένα μεγαλύτερο κουτί προσεκτικά ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
• Σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται η εταιρία μας για απώλεια , καθυστέρηση, κλοπή ή κακή διαχείριση του δέματος που αποστέλλει ο πελάτης για αλλαγή -επιστροφή προϊόντος.
• Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται αποδεκτή η παραλαβή επιστροφής ή αλλαγής προϊόντος με αντικαταβολή προς την εταιρία μας.
• Όλα τα προϊόντα πρέπει να αποστέλλονται στην έδρα της εταιρίας μας.

 

 

 

You don't have permission to register